اخبار

بهترین تولیدکننده درب ضدسرقت

بهترین تولیدکننده درب ضدسرقت

معتبرترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

بهترین تولیدکننده درب ضدسرقت, درب ضد سرقت از بهترین مدل درب ها برای ورودی ساختمان می باشد. برای خرید این درب ها می توانید به فروشگاه های تولید کننده درب های ورودی ساختمان مراجعه بفرمایید. در این فروشگاه ها شما می توانید مدل های مختلفی از این محصولات را بخرید. اما علاوه بر این شما برای خرید درب ضد سرقت می توانید به صورت مستقیم به تولیدکنندگان درب ضد سرقت مراجعه نمایید.

مراجعه مستقیم و خرید بی واسطه از تولید کننده درب ضد سرقت این مزیت را دارد که محصولات را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید علاوه بر آن می توانید از کیفیت محصولات نیز اطمینان داشته باشید.

با خرید محصولات از کارخانه درب ضد سرقت می توانید مدلهای باکیفیت و امن را با قیمت ارزان تر خریداری کنید.

بهترین تولیدکننده درب ضدسرقت

تولید کننده درب ضد سرقت

در بازار ایران سه مدل درب ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی موجود می باشد. این درب ها هر کدام دارای قیمت متفاوت و مدل های متنوع می باشند.

تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران در این سال ها بسیار پیشرفت کرده و اقدام به تولید محصولات باکیفیت کرده است. اگر می خواهید درب ضد سرقت ارزان ایرانی را با کیفیت بسیار عالی خریداری نمایید، توصیه می کنیم به کارخانه ها و تولید کنندگان درب ضد سرقت مراجعه کنید.

اکثر کارخانه ها و تولیدی هایی که در زمینه ساخت و تولید درب ضد سرقت در ایران فعالیت دارند، محصولات با کیفیتی را به بازار وارد می کنند. اما اگر بخواهیم بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در ایران را به شما معرفی کنیم باید به مجموعه دیپوینت دُر اشاره کنیم. دیپوینت دُر از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز فروش درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی در ایران می باشد. شما می توانید از تمام شهرهای ایران اقدام به سفارش و خرید محصولات این مجموعه نمایید.

معرفی بهترین کارخانه درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت در بازار که با نام درب ضد سرقت ایرانی تولید و عرضه می شوند را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه و یا تولیدی آنها تهیه کنید. دیپوینت دُر از معتبرترین و بهترین تولید کنندگان درب ضد سرقت و درب داخلی در ایران می باشد.

رضایت مشتریان قدیمی از خرید حاکی از کیفیت محصولات ما در دیپوینت دُر است. خرید مستقیم از کارخانه و تولید کننده این مزیت را دارد که می توانید محصولات دلخواه را با قیمت مناسب تر و ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر خریداری کنید. همچنین می توانید درب را کاملا بر اساس سلیقه و بودجه خود سفارش دهید.

ساخت درب ضد سرقت سفارشی از مهم ترین مزیت خرید از تولیدی و کارخانه درب ضد سرقت است.

قیمت درب ضد سرقت در مراکز تولید چقدر است؟

قیمت درب ضد سرقت، بسته به نوع درب، کیفیت آن و همچنین نوع طراحی دارای مدل های مختلفی است. اما نکته مهم در مورد خرید از مراکز فروش و تولید کننده ها این مورد می باشد که می توانید با قیمت ارزان تری اقدام به خرید درب کنید. عوامل متعددی بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر می گذارد که از جمله آن ها می توان به این موارد اشاره نمود:

ابعاد درب
نوع روکش مورد استفاده
یراق آلات مورد نصب
قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب
نوع کاربرد درب

هر یک از این عوامل می تواند بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار باشد. به طور کلی هر چه کیفیت درب بیشتر و ظاهری شیک تر داشته باشد، قیمت محصول بیشتر است.

انواع درب ورودی موجود در تولیدی درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت بر اساس نوع کاربرد و ساخت به دسته بندی های متعددی تقسیم بندی می شوند.

درب ضد سرقت تک لنگه، دو لنگه و یک و نیم لنگه
درب ضد سرقت لابی، درب ویلایی و درب آپارتمانی
درب چوبی، پی وی سی، استیل و …
هر یک از این دسته بندی ها خود دارای محصولات بسیار متنوع با قیمت های متفاوت هستند. از محبوب ترین مدل درب ساختمانی، می توان به درب چوبی اشاره نمود.

درب ورودی ویلایی

یکی از محصولات پرطرفدار در زمینه درب ورودی در مراکز تولید درب ضد سرقت، درب ورودی ویلایی می باشد.

این درب ها به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان باید بسیار مقاوم باشد. هم مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و هم از لحاظ امنیتی. درب های ویلایی دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند و در برخی از این محصولات برای ایجاد ظاهری شیک تر از شیشه های نشکن استفاده می شود که به درب ضد سرقت شیشه دار معروف هستند.

درب ورودی ضد سرقت شیشه خور دارای مدل های بسیار متنوع به همراه ظاهر شیک و امنیت بالا هستند.

لیست تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران

همان طور که اشاره شد شرکت ها و کارخانه های متعددی اقدام به تولید درب ضد سرقت نموده اند.

تا چند سال قبل که شروع تولید درب ضد سرقت در ایران بود، محصولات از کیفیت خوبی برخوردار نبودند و خریداران تمایلی به تهیه این درب ها نداشتند.

اما امروزه با افزایش تجربه و دست یافتن به تکنولوژی ساخت درب ورودی ضد سرقت، درب های ایرانی به محصولات باکیفیت بازار تبدیل شده اند.

به گونه هایی که بسیاری از مشتریان بین درب ترک و ایرانی تمایل به خرید درب ضد سرقت ایرانی دارد. این محصولات هم باکیفیت هستند و هم قیمت ارزان تری نسبت به درب ضد سرقت ترک دارند.

و در آخر

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید

پیشنهاد میشود برای اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید


قبول سفارشات از سراسر کشور

تماس : 09936497552 – 09397648147

اینستاگرام : dpoint.door

روبیکا : 09936497552

ساعت کاری: 8:00 الی 18:00
آدرس: تهران ، صبا باطری ، 200 متر بعد صباباطری به سمت شهریار ، جنب یخچال سازی ایرانمهر
به مدیریت: مهدی شیخ


خرید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت در تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت از تولیدی , تولید درب اتاق در تهران , تولید درب ترک در تهران , تولید درب ضد آب در تهران., خرید درب اتاق خواب , خرید درب سرویس در تهران , قیمت درب ضد سرقت در تهران , درب ضد سرقت , درب ضد سرقت , تولید درب ضد سرقت , آدرس کارخانه تولیدی درب دیپوینت در جاده شهریار., تولید درب مدل , تولید درب داخلی در تهران‌ , خرید درب داخلی در تهران , جدیدترین مدل درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت دیپوینت درتهران , تولیدی درب ضد سرقت دیپوینت , شماره تماس کارخانه تولیدی درب دیپوینت , فروش درب ضد سرقت , دیپوینت , تولید درب ضد حریق در تهران. , تولید درب آتش نشانی از تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

2 دیدگاه در “بهترین تولیدکننده درب ضدسرقت

  1. سجاد گفت:

    از سایت شما درب خریدم بسیار راضی ام ممنون

    1. dipoint-admin گفت:

      سپاس خرسندیم از رضایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *