اخبار

شکستن درب ضد سرقت

شکستن درب ضد سرقت

درب ضدسرقت دیپوینت تولید کننده انواع دربهای ضد سرقت و دربهای لابی و همچنین دربهای چوبی داخلی و ضد آب آماده پذیرش سفارش از سراسر کشور میباشد.

شکستن درب ضد سرقت

در این مقاله به موضوع شکستن درب ضد سرقت میپردازیم

باز کردن درب ضد سرقت تا حد زیادی بستگی به قفل به کار رفته در درب ضد سرقت دارد. هرچه قفل از امنیت و استحکام بالایی برخوردار باشد باز کردن درب،و وارد شدن به منزل سخت تر میشود.

روش های مختلفی برای شکستن درب ضد سرقت وجود دارد که قصد داریم در این مطلب به چند مورد از آن اشاره کنیم زیرا در مواقعی که پشت درب خانه گیر کرده باشید و یا اینکه بخواهید امنیت درب خود را بالا ببرید ،دانستن این روش هابسیار حائز اهمیت است.

باز کردن قفل درب ضد سرقت بسیار دشوارتر از درب‌ های ساده است و با توجه به نوع درب بازکردن آن نیز متفاوت است.

گشودن درب ضد سرقت با کارت اعتباری

ما برای باز کردن این نوع از درب ها دو حالت پیش رو داریم،حالت اول آیا شما در را قفل کرده اید و کلیدتان را فراموش کرده اید یا درب را بسته اید بدون اینکه در را با کلید قفل کرده باشید.

برای حالت دوم یعنی فقط در بسته شده باشد و کلید را داخل جا گذاشته باشید کافی است با استفاده از یک کارت اعتباری یا یک عکس رادیولوژی را مابین زبانه قرار دهید و هم زمان با خم کردن زبانه درب را هل دهید تا درب ضد سرقت شما باز شود.

باز کردن درب ضد سرقت با بیرون آوردن قفل

همانطور که می دانید قفل های زیادی در جاهای مختلف درب ضد سرقت وجود دارندو قطعا به همین دلیل است که درب از قسمت های مختلف محکم میشود، قفل‌های چند زبانه‌ با فرو رفتن عمیق در جدار درب ضد سرقت از هر نفوذ و سرقتی جلوگیری می‌کنند.

اگر شما درب را با کلید قفل کرده اید و در حال حاظر کلیدی را همراهتان ندارید در این حالت شما برای باز کردن قفل درب ضد سرقت باید قفل را تخریب کرده و از کار بیندازید به این روش که هر قفلی با یک سری ساچمه رمز گذاری می‌شود.

اگر این ساچمه‌ها از قفل خارج شود عملا قفل از کار افتاده و تخریب میشود و به راحتی با یک پیچ‌گوشی می‌توان قفل را باز کرد. البته شایان ذکر است در این روش با بهم ریختن ساچمه ها و باز شدن قفل ،آن قفل دیگر بلااستفاده شده و باید تعویض شود.

ساچمه‌های قفل اغلب زیر سوراخ کلید هستند حدود۳ الی 4 سانت زیر قفل را با احتیاط سوراخ کنید. با چکش چند ضربه به جای کلید بزنید تا ساچمه‌ها خارج شود سپس پیچ گوشتی که داشتید را داخل قفل محکم کنید و بچرخانید.

در این روش برای باز کردن قفل توسط یک فرد حرفه ای حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زمان میبرد. توصیه میشود حدالامکان از روش سوراخ کاری استفاده نشود زیرا موجب تخریب گسترده ای در درب منزل یا شرکت خود میشوید.

کلید ساز ها با ابزارها و تجربه های خاصی که دارند درب های ضد سرقت را به راحتی باز میکنندوشما را از این دردسر ها نجات میدهند.

شکستن درب ضد سرقت

آیا سارقان میتوانن با شکستن درب ضد سرقت وارد منزل شوند؟؟؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم باز کردن این درب ها بسیار زمانبر است. سارقان قطعا فرصت کافی برای شکستن درب ضد سرقت نخواهند داشت. از طرفی بررسی ها نشان داده است.

اکثر سرقت‌ها از این نوع درب، در زمان کوتاهی قبل از لو رفتن بوده است. چون سارقان زمانی برای باز کردن قفل درب ضد سرقت هدر نخواهند داد، بنابراین درب را بر اثر شکستن قفل باز می کنند. پس بهترین راهکار برای بالا بردن امنیت درب و دشوار کردن کار سارقان استفاده کردن از دو قفل است.

رعایت کردن دو نکته در بالا بردن امنیت درب های ضد سرقت بسیار مهم است. نکته اول چنانچه شما نگران باز کردن قفل درب ضد سرقت توسط سارقان هستید، بهتر است با کمی تحقیق، از برند های مورد تایید، با کیفیت و دارای ضمانت برای محیط مورد نظر خود استفاده کنید تا خیالتان بابت امنیت درب راحت باشد.

نکته دوم اینکه بهتر است برای بازکردن در از افراد حرفه ای کمک بگیرید و هیچ گاه خودتان اقدام به بازکردن در نکنید. زیرا کلید ساز ها با داشتن ابزار های مناسب این کار را بدون هیچ تخریب و خسارتی انجام میدهند.

پس اگر پرمشغله هستید و نمی‌توانید از کلید خود نگهداری کنید و به دفعات پشت درب بسته می‌مانید، بهتر است از قفل‌های پیشرفته(کارتی یا اثرانگشتی) استفاده کنید.

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید

پیشنهاد میشود برای اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید


قبول سفارشات از سراسر کشور

تماس : 09936497552 – 09397648147

اینستاگرام : dpoint.door

روبیکا : 09936497552

ساعت کاری: 8:00 الی 18:00
آدرس: تهران ، صبا باطری ، 200 متر بعد صباباطری به سمت شهریار ، جنب یخچال سازی ایرانمهر
به مدیریت: مهدی شیخ

خرید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت در تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت از تولیدی , تولید درب اتاق در تهران , تولید درب ترک در تهران , تولید درب ضد آب در تهران., خرید درب اتاق خواب , خرید درب سرویس در تهران , قیمت درب ضد سرقت در تهران , درب ضد سرقت , درب ضد سرقت , تولید درب ضد سرقت , آدرس کارخانه تولیدی درب دیپوینت در جاده شهریار., تولید درب مدل , تولید درب داخلی در تهران‌ , خرید درب داخلی در تهران , جدیدترین مدل درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت دیپوینت درتهران , تولیدی درب ضد سرقت دیپوینت , شماره تماس کارخانه تولیدی درب دیپوینت , فروش درب ضد سرقت , دیپوینت , تولید درب ضد حریق در تهران. , تولید درب آتش نشانی از تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت در تهران , 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *