اخبار

انواع درب ضد سرقت چیست

انواع درب ضد سرقت چیست

آشنایی با درب ضد سرقت و انواع آن

انواع درب ضد سرقت چیست, در سال های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن افزایش یافته است درب ضد سرقت می باشد.

درب ضد سرقت همانگونه که از اسمش پیداست در مقابل ورود سارقین و هر گونه تخریب و دستکاری و اهرم نمودن ایمن و قابل اعتماد می باشد. بایدگفت که این اعتماد صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی تر بیشتر می توان به این درب ها اطمینان کرد.که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

انواع درب ضد سرقت چیست

آیا نصب درب ضد سرقت به معنای  امنیت کامل برای منزل شماست؟

انواع درب ضد سرقت چیست

همان‌طور که اشاره شد درب ضدسرقت از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین مدل‌های درب ورودی برای ساختمان‌ها است. این درب‌ها در مقابله ورود سارقین و اهرم نمودن بسیار مقاوم هستند.

قفل درب ضد سرقت به راحتی باز نمی‌شود و یا امکان ساخت کلید برای این قفل‌ها کار بسیار مشکلی است، به گونه‌ای که اگر کلید را گم کرده و یا در منزل جا بگذارید، برای باز نمودن درب کار بسیار سختی را پیش رو خواهید داشت و به احتمال زیاد باید از یک قفل‌ساز ماهر کمک بگیرید.

اما با تمام این تفاصیل نمی‌توان گفت نصب درب ضد سرقت به معنای ایجاد امنیت صد در صدی برای شما است. زیرا در هر صورت ممکن است سارقان راه حلی برای نفوذ به منزل شما پیدا کنند. به همین جهت توصیه می‌شود حتی با وجود خرید درب ضد سرقت باز هم مسائل امنیتی را رعایت نمایید. همچنین می‌توانید از انواع قفل دیجیتال و یا دوربین مدار بسته برای منزل خود استفاده نمایید. همچنین نکته مهم‌تر در مورد امنیت درب‌های ضد سرقت این است که باید دربی که خریداری می‌نمایید دارای استانداردهای لازم باشد.

درب ضد سرقت چینی

این محصولات در بازار درب‌های ضد سرقت فلزی به عنوان درب ضد سرقت چینی شناخته می‌شوند. بیشتر محصولات موجود در بازار ایران از نوع فلزی هستند. در بیشتر این محصولات خبری از وجود ورق فولادی پشتیبان یا حامی نیست و این می‌تواند یک موضوع نگران‌کننده برای محصولات چینی به حساب آید.

تحلیل کلی درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی به دلیل استفاده از پوشش فلزی گزینه مناسبی برای اماکن عمومی و به طور ویژه برای ورودی آپارتمان است. این درب‌ها در قالب‌های متفاوتی هستند و اصول استاندارد در طراحی آن‌ها رعایت شده است.

استحکام بالا در برابر رطوبت و حرارت از ویژگی‌های برجسته درب‌های چینی محسوب می‌شود و در بین انواع درب ضد سرقت می‌توان آن‌ها را ارزان‌ترین گزینه‌ها معرفی کرد. اگرچه مدل‌های گران‌قیمت هم از آن‌ها در بازار وجود دارد.

درب ضد سرقت ترک

درب‌ ضد سرقت ترکیه‌ ای به دلیل سابقه خوب محصولات این کشور طرفدار زیادی دارد و می‌توان آن را به عنوان پرمصرف‌ترین محصولات در بازار معرفی کرد.

برخی از این درب‌ها به صورت مستقیم وارد ایران می‌شوند و برخی نیز توسط برخی از شرکت‌ها مونتاژ می‌شوند. کیفیت درب‌های ترکیه‌ای از لحاظ استحکام و از لحاظ جنس بدنه تقریباً با محصولات ایرانی همخوانی دارد، اما در حوزه استفاده از یراق‌آلات می‌توان رأی به درب‌های ترکیه‌ای داد.

تحلیل کلی درب ضد سرقت ترک

به طور کلی در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار، محصولات کشور ترکیه از لحاظ کیفیت در سطح مطلوب و قابل قبولی هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به درهای ایرانی و چینی بالاتر است.

این درب‌ها به دلیل طراحی خاص خود در ورودی ساختمان، ورودی اتاق نشیمن، ورودی سالن‌های پذیرایی، و ورودی اتاق مدیران استفاده می‌شوند و استحکام بالایی دارند.

درب ضد سرقت ایتالیایی

در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران، درب‌های ضد سرقت ایتالیایی با توجه به طراحی خاص خود به عنوان یک گزینه‌ای منحصربه‌فرد و البته گران‌قیمت شناخته می‌شوند.

این درب‌ها که از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و کیفیت جنس در سطح بالاتری نسبت به سایر گزینه‌ها هستند، دارای محور مرکزی بوده که به شکل چرخش از وسط است و لولاها به صورت مخفی به کار رفته‌اند.

درب‌های ایتالیایی غالباً در قالب درب‌های چوبی هستند و ممکن است از روکش پی وی سی هم برای آن‌ها استفاده شود.

تحلیل کلی درب ضد سرقت ایتالیایی

درب‌های ضد سرقت ایتالیایی از جمله درب‌های گران‌قیمت در بازار محسوب می‌شوند که هم تغییرات نرخ ارز در این قیمت‌گذاری نقش دارد و هم شرایط کیفی آن‌ها نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهتر است.

معمولاً در بین انواع درب ضد سرقت از این محصول به عنوان یک درب ضد سرقت لوکس یاد می‌شود و در پروژه‌های مسکونی و پروژه‌های اداری لوکس کاربرد دارند.

در هنگام خرید درب ضدسرقت به چه نکاتی توجه کنیم ؟

متاسفانه علی رغم استفاده ی روز افزون در درب ضدسرقت، هنوز بسیاری از مردم اطلاعات کاملی از آن نداشته و این سبب شده است نمی باشند.

اگرچه تشخیص اصل بودن درب ضد سرقت بسیار مشکل است، اما با ارزیابی نکات زیر می توانید اطلاعات زیادی درباره امنیت این درب کسب نمایید:

  • جنس چارچوب
  • روکش
  • ضخامت چارچوب
  • ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب
  • جنس لولا
  • قفل و یراق
  • جنس لایه
  • متناسب با آب و هوای منطقه
  • کیفیت مطلوب دستگیره ها

و در آخر

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید

پیشنهاد میشود برای اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید


قبول سفارشات از سراسر کشور

تماس : 09936497552 – 09397648147

اینستاگرام : dpoint.door

روبیکا : 09936497552

ساعت کاری: 8:00 الی 18:00
آدرس: تهران ، صبا باطری ، 200 متر بعد صباباطری به سمت شهریار ، جنب یخچال سازی ایرانمهر
به مدیریت: مهدی شیخ


خرید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت در تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت از تولیدی , تولید درب اتاق در تهران , تولید درب ترک در تهران , تولید درب ضد آب در تهران., خرید درب اتاق خواب , خرید درب سرویس در تهران , قیمت درب ضد سرقت در تهران , درب ضد سرقت , درب ضد سرقت , تولید درب ضد سرقت , آدرس کارخانه تولیدی درب دیپوینت در جاده شهریار., تولید درب مدل , تولید درب داخلی در تهران‌ , خرید درب داخلی در تهران , جدیدترین مدل درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت دیپوینت درتهران , تولیدی درب ضد سرقت دیپوینت , شماره تماس کارخانه تولیدی درب دیپوینت , فروش درب ضد سرقت , دیپوینت , تولید درب ضد حریق در تهران. , تولید درب آتش نشانی از تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت در تهران , 

2 دیدگاه در “انواع درب ضد سرقت چیست

  1. امیر گفت:

    بهترین تولید درب ضد سرقت در تهران هستن درب منزلمو ازشون خریداری کردم خیلی راضی هستم چون کیفیت کارشون خیلی بالاس

    1. dipoint-admin گفت:

      سپاس هدف ما رضایتمندی شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *