اخبار

درب ضد سرقت چیست

درب ضد سرقت چیست

درب ضد سرقت چیست؟ 

 

درب ضد سرقت چیست, درب ضد سرقت یکی از مهمترین بخش در خانه های امروزی به شمار می آید.شاید این سوال در ذهنتان شکل گیرد که درب ضد سرقت چیست؟ در این مورد باید به شما بگوییم که امروزه بسیاری از افراد برای بالا بردن امنیت خانه های خود به جای درب معمولی از درب ضد سرقت استفاده می کنند.

این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که ورود سارقین به خانه یا محل کار را به حداقل رسانده و هر یک از اجزاء درب ضد سرقت نقش خاصی در ایجاد امنیت ایفا می کنند.

درب ضد سرقت یا SECURITY DOOR در انواع مختلفی ساخته می شود. این درب ها در مقابل ابزارهای برش، اهرم های باز کننده در و… مقاومت بسیار خوبی دارند.

همچنین قفل های موجود در این درب ها به گونه ای طراحی شده که امکان دستکاری قفل در آن غیر ممکن است.

درب ضد سرقت چیست

ویژگی‌های درب ضدسرقت

درب ضد سرقت چیست

  • این محصول در برابر فشار و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • به کار بردن راش به عنوان روکش طبیعی جهت تولید درب ضد سرقت ضروری است.
  • این محصولات دارای عایق صوتی هستند و از ورود سر و صدا به ساختمان جلوگیری می‌کنند.
  • پشم نسوز در تولید و ساخت درب‌های ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین امر مانع از بروز آتش سوزی می‌شود.
  • اطراف درب‌های ضد سرقت به گونه‌ای ساخته می‌شود که مانع از ورود گرد و خاک و هدر رفتن انرژی می‌شود.
  • جهت امنیت و مقاومت درب ضد سرقت ضخامت ورق‌هایی که در آن به کار می‌رود؛ بیشتر از یک میلی‌متر است. معمولا ورق‌های استیل بیشتر کاربرد در ساخت نمای در و پاشنه دارند.
  • نصب درب‌های ضد سرقت به آسانی صورت می‌گیرد.
  • تمام درب‌های ضد سرقت دارای قفل ایمنی می‌باشند.
  • تولید این محصول به شیوه‌ای صورت می‌گیرد که سرما و آب به هیچ عنوان نمی‌تواند به داخل ساختمان نفوذ کند.
  • در صورت نیاز می‌توانید اقدام به نصب قفل دیجیتال بر روی درب‌های ضد سرقت کنید.
  • درب‌های ضد سرقت از طول عمر بالا و ماندگاری زیادی برخوردار هستند.
  • این درب‌ها قابلیت نصب دزدگیر و دوربین هوشمند را دارند.
  • برای باز کردن درب ضدسرقت؛ در دسترس بودن کلید اصلی آن ضروری است.
  • زیبایی و تنوع این محصول بسیار زیاد است.
  • ابزار یراق درب ضد سرقت ماندگاری و کیفیت بالایی دارند.
  • در تولید درب‌های ضد سرقت ورقه فلزی بسیار محکمی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از نفوذ و ورود سارقان جلوگیری می‌کند.
  • جهت اتصال درب‌های ضد سرقت چندین نقطه از چهار چوب در نظر گرفته می‌شود.
  • در داخل درب‌های ضد سرقت زنگ اضافی قرار دارد.

ورق وسط درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست

یکی دیگر از قسمتهای مهم فلزی درب ضد سرقت ، ورق وسط درب است. ورق درب بصورت سرتاسری ( به شکلی که همه‌ی سطح درب را بپوشاند) ، و یا به صورت نیم ورق (معمولا به پهنای ۷۰ سانت وسط درب) تعبیه میشود.

ورق وسط باید در سمت بیرونی درب قرار بگیرد، و بهتر است به جای پیچ کرده، جوش داده شود. استفاده از ورق های نورد شده به استحکام بیشتر درب ضدسرقت کمک میکند و جلوی لقی آن را میگیرد.

ضخامت ورق وسط درب و تاثیر آن درب ایمنی درب ضد سرقت

خیلی از کارشناسان ایمنی اعتقاد دارند که ضخامت بالای ورق وسط درب ضدسرقت تاثیر چندانی در ایمنی آن ندارد و صرفا وزن درب را بیشتر میکند؛ که خودش ممکن است موجب بروز مشکلاتی برای رگلاژ درب بشود. اما در هر صورت، وجود ورق وسط با ضخامت هرچه بیشتر باعث آرامش خاطر استفاده کننده از درب ضدسرقت خواهد بود.

ضخامت ورقهایی که معمولا تولیدکننده های ایرانی برای وسط درب استفاده میکنند، ۰.۳۵ میلیمتر، ۰.۵ میلیمتر، و ۰.۷ میلیمتر است.

اجزای درب ضد سرقت چیست؟

اسکلت درب ضد سرقت به صورت چندلایه است. بدین صورت که یک ورقه فلزی بین دو لایه روکش چوبی قرار گرفته است. علاوه بر این، داخل در نیز با استفاده از عایقی مانند پشم سنگ پر می‌شود و به همین علت است که درب‌های ضد سرقت، عایق صوت و حرارت نیز هستند.

اما قطعات درب ضد سرقت به این لایه‌ها محدود نمی‌شود و لازم است به اجزای مهم دیگری همچون چهارچوب، لولا و قفل نیز توجه شود.

ورقه فلزی

این ورقه از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت است و بدون وجود آن، درب ضد سرقت به یک در معمولی تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، ورقه، کلاف و کمربندهای فولادی نیز لازم است داخل درب تعبیه شود تا امنیت آن را بالا ببرد.

رویه درب

روکش درب ضد سرقت در واقع همان بخشی از درب است که قابل مشاهده است. روکش درب بر اساس جایی که از آن استفاده می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان نمونه، اگر قرار است از این درب در مکان‌های مرطوب و یا مکان‌های صنعتی استفاده شود، لازم است پوشش لایه بیرونی به صورتی باشد که ضد رطوبت و ضد اسید باشد.

عایق

فضای خالی موجود بین ورقه فلزی و رویه درب ضد سرقت معمولاً به وسیله پشم سنگ و پشم شیشه پر می‌شود. این امر باعث می‌شود درب ضد سرقت عایق صوت و گرما نیز باشد.

چهارچوب

ضخامت ورقه فلزی چهارچوب درب ضد سرقت باید 1.5 میلی‌متر و یا بیش از این مقدار باشد. این چهارچوب‌ها با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشانده شده و سپس در دمای 220 درجه گرما داده می‌شوند تا رنگ چهارچوب در برابر خش و هر گونه آسیب مقاومت لازم را کسب کند.

لولا

از دیگر اجزای درب ضد سرقت که می‌توانند راهی برای نفوذ سارقین باشند، لولاها هستند. به همین علت است که در این درها، لولاها از هر دو طرف و یا دست‌کم از بیرون پنهان هستند. بدین صورت، امکان باز شدن در با استفاده از اهرم کردن لولا وجود نخواهد داشت.

و در آخر

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید

پیشنهاد میشود برای اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید


قبول سفارشات از سراسر کشور

تماس : 09936497552 – 09397648147

اینستاگرام : dpoint.door

روبیکا : 09936497552

ساعت کاری: 8:00 الی 18:00
آدرس: تهران ، صبا باطری ، 200 متر بعد صباباطری به سمت شهریار ، جنب یخچال سازی ایرانمهر
به مدیریت: مهدی شیخ


خرید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت در تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , خرید درب ضد سرقت از تولیدی , تولید درب اتاق در تهران , تولید درب ترک در تهران , تولید درب ضد آب در تهران., خرید درب اتاق خواب , خرید درب سرویس در تهران , قیمت درب ضد سرقت در تهران , درب ضد سرقت , درب ضد سرقت , تولید درب ضد سرقت , آدرس کارخانه تولیدی درب دیپوینت در جاده شهریار., تولید درب مدل , تولید درب داخلی در تهران‌ , خرید درب داخلی در تهران , جدیدترین مدل درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت دیپوینت درتهران , تولیدی درب ضد سرقت دیپوینت , شماره تماس کارخانه تولیدی درب دیپوینت , فروش درب ضد سرقت , دیپوینت , تولید درب ضد حریق در تهران. , تولید درب آتش نشانی از تهران , تولید درب ضد سرقت در تهران , تولید کننده درب ضد سرقت در تهران , 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *